dinsdag 20 januari 2009

KALIEF AHMED MARCOUCH IN AMSTERDAM

KALIEF AHMED MARCOUCH IN AMSETERDAM
‘Onze’ ingeweken Hezbolah-strijdr, onder valse voorwendsels in het Antwerpse aangespoelde Libanees, die leeft van de liefde en klaar water (?), de belg en agitator Dyab Abou Jahjah, en nog net niet de Djenhis Khan van onze dagen, de uitvinder en leider van de Arabisch Europese Liga (AEL), is sinds langere tijd berucht geraakt ook in Nederland. Daar heeft hij navolgers en leerlingen die zelfs de Meester in succes overtreffen….
Geniet weer eens mee van de scherpe pen van Afshin Ellian in Elsevier, als deze zijn scalpel zet in de toestanden rondom de Randstad in Amsterdam. Daar wordt Geschiedenis geschreven! Dat is geen Paard van Troye meer, maar een hele kudde wilde paarden. Waarop wacht de Pettriek Jaàànssens om zijn kroon te smijten naar Dyab Abou JahJah, nu het nog vredelievend en zonder bloedvergieten kan? Want weet, Amsterdam, dat ligt niet zo weit van Antwerpen, en voor ge ’t weet zijn Charels lijk den Bleiter hier even machtig bij de SP-A als Wouter Bos bij de PvdA….

Hoog tijd dat er een alliantie (kartel kan voorlopig nog altijd jet!) tussen de PVV van Geert Wilders en het Vlaams Belang van Bruno Valkeniers komt….Dan wordt dat geen Forza Flandria maar een Vorza Neerlandia….
Mij niet gelaten, als die van weerskanten mekaar maar niet willen gaan koloniseren….Wij, de Pelgen, hebben er na 170 jaar eens feestelijk genoeg van gedomineerd te worden door een bende nietsnutten, systeem CVP/PS. En onze naam is niet Pelg, mar Vlaming! Mogen wij vragen om dat vooral niet te vergeten?

Een islamitisch kalifaat in Amsterdam-West
maandag 19 januari 2009
Hoogste tijd vooreen goed gesprek tussen Wouter Bos en Ahmed Marcouch
'Zij, [de Arabieren in Europa], maken deel uit van één enkel volk dat historisch is gevormd en deel uitmaakt van de Arabische natie. Daarom vormen zij met hun aanwezigheid in Europa één enkel volk. (…) Het is een Arabisch volk in Europa. (…) Omdat zo’n volk geen territorium van zichzelf bezit, vormt het ook geen natie en kan geen recht doen gelden op nationale soevereiniteit en onafhankelijkheid. (…)
Wanneer deze rechten, plus de bescherming die een minderheid verdient, zijn toegezegd, zal het volk vreedzaam naast de meerderheid bestaan en een productieve evolutie doormaken tot het een ware nationale minderheid wordt.'
Dit is de gedachtewereld van Dyab Abou Jahjah de oprichter en de leider van de Arabische Europese Liga. Deze organisatie is gelukkig nooit echt van de grond gekomen.
Bedenkelijke club
In Nederland was Mohammed Cheppih de eerste leider van deze bedenkelijke club. De Libanees Jahjah begon en eindigde zijn carrière in België met anti -Israëlische acties. Hij is, zoals Hezbollah waarbij hij waarschijnlijk thuishoort, van mening dat Israël geen recht heeft om te bestaan.
Jahjah sprak in termen van oorlog: als jullie willen dat de Arabische Europese mensen vreedzaam naast jullie gaan wonen, dan moeten jullie ze als een eeuwige onveranderlijke minderheid erkennen.
Hij wilde zijn kapotgeschoten vaderland in Europa nabotsen: Arabische wijken, Arabische scholen, Arabische moskeeën, Arabische televisie, en noodzakelijkerwijs op den duur het islamitische recht voor het Arabische volk. Complete segregatie dus.
Dreigement
Uiteindelijk leidt die segregatie tot Libanon-achtige toestanden. De bedoelingen van Jahjah waren allerminst vreedzaam: 'De AEL is het beste dat België is overkomen, we zijn een gezonde protestorganisatie die door en door democratisch is. De keuze is aan jullie: Sinn Fein of de IRA, Herri Batassuna of de ETA, de AEL, of God verhoede wat, als jullie ons vernietigen.'
Dat is pas een mooi dreigement. De zelfontmaskering blijft een politieke fout: Sinn Fein was de legale politieke tak van een terreurbeweging.
De vraag is dan welke terreurbeweging Jahjah vertegenwoordigt. Het fenomeen Jahjah is een ernstige waarschuwing aan elke multiculturele samenleving. Dit soort type avonturiers en idealen moeten wij hoe dan ook blijven tegenwerken.
Bizar voorstel
Ahmed Marcouch zit bewust of onbewust op dezelfde lijn. Een tijdje geleden opperde hij dat in alle openbare scholen islam- en koranles moeten worden gegeven. Een buitengewoon bizar voorstel.
Hij presenteerde het met de beste bedoelingen. Want volgens Marcouch zouden moslimkinderen in Amsterdam tijdens de koranles worden mishandeld. Een belangrijk feit. Maar hij komt niet met voorbeelden.
In de politiek gaat het niet alleen om de motieven en helemaal niet om goede bedoelingen. Want als we Marcouch' redenering op andere gebieden toepassen, zouden we onszelf op den duur in een andere cultuur terugvinden.
Onthoofd
Een voorbeeld: omdat het Wetboek van Strafrecht niet lijkt te werken voor de Amsterdamse Marokkaanse jongeren, moeten we voor hen de sharia invoeren.
In geval van diefstal moeten er handen worden afgehakt en bij gewelddadige verstoring van de openbare orde zouden de Marokkaanse delinquenten onthoofd kunnen worden op het plein tegenover het kantoor van Grote Marcouch. Zo wordt Amsterdam erg rustig. Maar dit zullen we nooit toestaan.
Superstadsdeel
Eigenlijk staat Marcouch niet ver van de gedachtewereld van Abou Jahjah. Het laatste briljante voorstel van Marcouch is gewoon een uitwerking van Abou Jahjahs voorstelling van het Arabische Europese volk.
Marcouch wil namelijk een superstadsdeel voor moslimgemeenschap. Hij wil een stad op zich creëren. 'Er kan een bloeiende moslimgemeenschap ontstaan met voldoende sociaal kapitaal. De moslimminderheid wordt dan een pluspunt,' schrijft Marcouch.
Onze rechtsorde is helemaal niet geïnteresseerd in een bloeiende moslimsgemeenschap. Het gaat immers om burgerschap ongeachte de religieuze of etnische achtergronden. Het superstadsdeel van Marcouch zou in het westen van Amsterdam, buiten de ring, moeten komen te liggen. Ik krijg langzamerhand medelijden met Job Cohen. Er lopen wel heel veel gestoorde lieden rond in de PvdA.
Soevereiniteit
Dit kwam zelfs in de dromen van Abou Jahjah niet voor. Hij dacht alleen aan islamitische wijken. Maar Marcouch wil een islamitische stad oprichten. Dan kun je na een tijdje de soevereiniteit claimen. Ik zie het voor me: de Islamitische republiek van Amsterdam.
En omdat het in de islamitische wereld niet gelukt is om een ware republiek op te richten, wordt het een ouderwets kalifaat.
Kalief Ahmed Marcouch zou dat kalifaat fantastisch kunnen besturen. Maar de Antilliaanse ervaring leert dat het financieel gezien niet opportuun is om naar de soevereiniteit te streven. Daarom wordt de islamitische stad van Amsterdam een nieuw autonoom eiland.
Provocatie
Zouden in de islamitische stad van Ahmed niet-islamitische organisaties zoals de politie, brandweer et cetera, mogen werken? Nee, dat zou een provocatie zijn.
Begrijpt de PvdA wat Marcouch wil? PvdA-Kamerlid Jeroen Dijsselbloem zegt niet te begrijpen wat Marcouch bedoelt. ‘Moslimgemeenschappen vormen zich om moskeeën en niet rond stadsdeelgrenzen.'
De geestelijk leider van Marcouch deugt al niet. Nu blijkt dat ook de ideeën van Marcouch niet deugen. De tijd is aangebroken voor een gesprek van Wouter Bos met Ahmed. Ella Vogelaar heeft veel geleerd van zo’n gesprek.
Afshin Ellian
Bron Elsevier

Geen opmerkingen: